Trött

Urch.. nu har jag inte uppdaterat här på jätte länge känns det som..
Jag gör ju inte så mycket på dagarna längre så det finns ju som inte så mycket att skriva om..
Åker på kursen på tisdagar.. annars är jag bara hemma och städar och städar..

Fast i onsdags var det faktiskt roligt!
Hela kursen + alla i dom andra grupperna skulle på Seminarium..
Vi skulle träffa en före detta Elitsoldat från special force..
Det var grymt roligt alltså.. Han skämtade och berättade om sitt liv och när han kom till Sverige och skulle lära sig svenska m.m
Jag å Johanna fixade varsin autograf efteråt!! Skoj!!




Åkte även i till stan i fredags oxå.. Skulle in å få ett papper påskrivet..
Träffade lite folk på stan! =)

Längtar tills v44.. =) Då kommer det folk hit och hälsar på!
Folk vi lärt känna på nätet som vi blivit riktigt bra kompisar med!
2 st från Göteborg, 1 från skåne och 1 från Övik!
Det ser jag verkligen fram emot!! =)

Igår så bakade jag en hallon/blåbärs paj.. Sen vid 7 tiden så kom Vanja och Nicki över på lite paj, te och Idol!
Det var mysigt och trevligt! Kul att skaffa sig nya vänner som dessutom är jätte goa!! =)

Nu ringde Linus å sa att han va på väg över så jag ska väl avsluta det här!!




Kommentarer
Postat av: Vanja

Tack tack vännen! Tycker om dig också!

Jag får snart köpa nytt te till dig haha Tesvampen Vanja ;)

2009-10-17 @ 19:27:37
URL: http://prestberg.se
Postat av: Eva

Nä det var ingen dipp utan chips med den smaken.

Må så gott

Kramar

2009-10-29 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0