Hundvakt

Igår åkte vi till bispgården!
Skulle vara hundvakt medans Familjen Mild skulle åka till Sthlm på 50års kalas!
Så Idag har det inte hänt så mycket..
Ut med hunden, in med hunden, ut med hunden, in med hunden! haha!!
Anders kom förbi på en kopp kaffe.. Ni skulle sett vilken minnesförlust jag fick där ett tag..
haha det låter skir roligt men men.. Först tappade jag bort hur mkt vatten jag skulle ha i.. Sen hur många skopor kaffe jag hade haft i..Men det funkade att dricka iaf!! xD
Sen skjussade han upp oss på affären.. Köpte dricka, grädde och lite smått å tugga på!!
Tackar för det Anders!

Nu tänkte jag att jag skulle blogga lite eftersom jag inte har så mycket att göra för stunden tills hunden ska ut igen..
Har redan kollat på en skräckis vilket inte var så smart av mig eftersom jag är mörkrädd.. xD haha
Vi får väl se hur de går när jag ska ut med hunden!! :p

Imorrn ska vi nog ner till Eriks mormor och hälsa på en sväng.. Då får sig hunden en långpromenad!!
Funderar hur kissarna hemma mår.. Dom sover säkert hela tiden nu när vi är borta..
Johanna är kattvakt medans vi är hundvakt.. Och det är jag tacksam över..
Mamma kan ju inte vara kattvakt nu när hon flyttar till Göteborg!
Det blir som lite långt att åka då!!

Nu ska jag kika vad gubben har för sig..
Sen blir det ut med vovven!

P.s Jag lånade en bild av dig Eva på Grim!






Kommentarer
Postat av: Yohanna

sissarna har det så bra så. =) dom är supergo när jag kommer.. alltid nyvakna när man tänder lampan.. ingenting har farit i golvet.. =) så det är No probs..

2009-09-26 @ 00:13:09
URL: http://yohannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0