Söndag!

Får väl börja med att säga Grattis på födelsedagen till Linda!!




Sen så måste jag börja uppdatera lite mer..
Det har varit lite upp och ner just nu så jag har inte haft någon ork till att sitta här och skriva..
Händer inte så mycket i den här byn förutom att det håller på bli vinter.. Urch!!
Det tycker vi inte om.. Visst är hösten vacker men jag tycker verkligen inte om kyla..

Igår så var Linus på besök.. Hade permis, så han kom över å kika på film och drack lite kaffe..
Senare så kikade jag och Richard på Twilight.. Den va inte så bra som alla säger att den är..
Iof så gillar inte jag vampyr filmer då men men.. Det funkade ialla fall vissa bitar på filmen..
Då det väl hände något! xD

Idag vaknade man skit tidigt.. Halv 8 för min del.. Känner mig trött så jag ska nog ta mig ett bad snart..
De va länge sen nu..

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.. Vi får väl se vad dagen bjuder på för skoj..
På Tisdag är det i alla fall Kursen igen.. =)
Det är roligt där och jag hoppas verkligen att det som sker där borta hjälper mig att få ett jobb efter Jul!!





Kommentarer
Postat av: Eva

Håller med dej...hösten är fin men jag vill inte ha vinter =(

kramar om

2009-09-13 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0