Allt på en gång..

För det första så ursäktar jag mig att jag inte skrivit här på ett tag.. Men ibland orkar man bara inte..!!

Sen så säger jag Gott Nytt År till alla!!
Och grattis till min kära vän Eleonor som fått en underbar dotter!!



Elvira Nyström, Johansson. Född 31/12 kl. 02:55 vikt: 4100gram längd: 51cm

För er som kikar min Facebook så finns det bilder där sen Julen och nyår!
Även från min pappas 50års dag!

Jag har inte mycket att säga om det nya året.. Jag var i Bispgården över jul.. var även tomte åt Lindas söta barn Celia! Lite spännande va det nog! :P
Sen var jag i Övik över pappas födelsedag och över nyår.. Det var otroligt härligt att träffa nytt folk.. =)
Har haft det så underbart skojs där uppe!!
Såg Avatar på Bio med Syrran och Olof!! Den filmen är verkligen värd sina pengar!! =)

Har precis ätit middag nu och ska snart jag snart ta en snabb dusch om jag hinner.. För sen kommer Johanna & Richard ner hit på film! =) Ska bli kul att umgås med folket här hemma! =)

Nu har jag inte mer tid att skriva.. Så over and out för min del nu!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

FINALLY.. en uppdatering.. som jag har väntat xD

2010-01-05 @ 00:50:21
URL: http://yhannan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0