Ondsag

Igår hände det inte så mycket alls.. Skulle me Johanna, Richard, Kexet och Emelie och käka ute.. Men Erik hade ont i mun så det blev att vi käkade nått lätt hemma istället.. Synd va de eftersom ja hade velat fira Johannas födelsedag jag oxå.. Men men.. Får vänta tills nästa år istället..

Idag har jag gjort så lite som möjligt känns det som.. fastän jag haft hela dagen på mig att göra massa saker..
Klev upp kl 10 imorse.. Trött och sliten.. Hade sovit fyra timmar bara.. Satt och tomstirra i skärmen mest hela dagen.. Har letat lite bilder som jag kan skissa av.. Känns som jag absolut inte vill hitta på nått ute iaf..
Det är mellan 25 och 33 minus här.. Så man vill hellst inte gå ut och göra nått.. Man vill bara sitta inne framför en brasa just nu.. Men jag får nöja mig med filten, elementet och mina underbara kissar istället!!

Tecknade lite igår när jag inte hade nått att göra.. Det blev såhär..


Skulle egentligen skriva mera.. men jag är så sjukt trött att nu blir det sängen..

Fick precis besök en snabbis av "frugan".. Fick ett skissblock av henne.. Tusen tack gumman!!
Imorrn då blir det till å rita!! haha

Natti natt på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0