Vilken dag..

Idag har det hänt både det ena och det andra..
Börjar med att säga Grattis på födelsedagen till: Bogataj, Andreas (Hannes storebror), Matte till Yatzy!
Sen säger jag: Hoppas du blir bättre pappa!

Dagen börjar med vakna som vanligt.. Sov ut för en gångs skull idag.. Vaknade inte fören kl 11 idag!! =)
Utvilad Johanna följer med Erik upp till Richard och dricker kaffe..
Sen Fick jag ett samtal, pyjamas party i helgen i stan! =) Ska bli kul.. Om det inte blir ändrat..
Senare fick jag ett sms att en person hamnat på behandlingshem p.g.a 2.5% promille i sig.. Suck!
Sen fick jag ett annat samtal om att pappa åkt in på akuten..
Väntar på att han ska höra av sig hur han mår.. han skulle ringa mig snart sa min "mamma"..

Imorrn börjar kursen igen.. Har haft lite "lov" under jul och nyår därifrån..
Det ska bli kul att träffa allt flummigt folk igen.. Men jag vet inte om jag kommer kunna koncentrera mig så mycket imorgon..

Nu kom Richard precis över, så nu blir det lite lugnande kaffe i väntan på mitt samtal från pappa!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0