En torsdag!

Idag bestod min torsdag av att sova ut... YEY!! Såååå skönt.. Det ringde dock 2 gånger på hemtele.. Men ja lyckades somna om till kl halv 2.. Sååå skönt!

Sen har jag inte gjort så jätte mycket.. Skulle tvätta men det blev inte av..
Fick som inte tid till det.. :P Sprang omkring inne på ica ett tag och kramades med Frugan xD
Richard, Jon och Nisse kom ner senare.. Richard och Jon hade med sina datorer..
Så nu har Erik nått att göra i helgen iaf!!

Själv har jag förflyttat mig in i sovrummet med datorn.. Sitter och spelar Mudd och lyssnar på musik just nu..
Det duger för mig, har ju kissarna breve mig på sängen..

Imorgon blir det åka in till staden och prata lite me Carro och så.. Får väl se vad vi hittar på för skojs!
Roligt att ta sig iväg lite då och då och hitta på saker!
Istället för att sitta hemma här i Svenstavik och bara tråka och städa hela dagarna..
Måste verkligen hitta ett jobb snart så jag inte ruttnar sönder här..

Nu ska jag spela lite Mudd och sen blir det kanske en film.. Och sen sova..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0