Luftslottet som sprängdes!

Kvällen bestod av fixa blogg.. Struntade i att tvätta idag.. Orkade inte.. Blir imorgon istället..
Fick en Richard på besök.. Lite kaffe besök!

Sen kollade jag och Erik äntligen på luftslottet som sprängdes.. Visst, den var väldigt bra..
Men jag tycker fortfarande att Män som hatar kvinnor är bäst!
Men blev vääääldigt "kär" i  Noomi Rapace stil i den här filmen!
Kan nästan säga rakt ut att hon var jävligt snygg i den här filmen.. ;)
Dock kunde jag förutspå det mesta av vad som skulle hända.. Och jag har inte läst böckerna!
Och inte smygkikat på trailern den här gången.. Liten besvikelse men ändå väldigt bra gjort!

Imorgon (eller idag om man ska vara exakt) som det ser ut består dagen av att tvätta, fixa bordet så Jon har nån stans att sitta.. Som det lät så kommer inte Hannes.. Synd, men han har sitt så.. =/

Nu ska jag bara vänta på att Erik ska göra klart sitt så blir det sängen sen!
Får se hur mycket jag sover inatt..

*Varför ska bara tjejer ha mens? Killar kan väl oxå få ha det så dom vet hur vi mår!*








Kommentarer
Postat av: carro

dom skulle behöva veta hur de känns att ha mens ja. men tänk vilket gnäll en gång i mådnaden en hel vecka ja mena vi e ju knäpp tyst jämfört med va de skulle vara.

2010-03-04 @ 09:06:30
URL: http://www.nogg.se/aiiko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0