Söndag

Orkar inte uppdatera igår.. var lite sliten och less..
Skulle tvätta kläder.. Eftersom jag varken har byxor eller underkläder alls rena nu..
Och då funkar inte tvättmaskinshelvetet!!!!!! Ringer jouren, men mitt svar från dom blev:
Vi har inte hand om tvättstugeområdet så du får ringa till Bergs bostäder till en vaktmästare på måndag och be dom komma och kolla på det istället..

Jaha????!! Dom brukar ju ta 2veckor på sig att ens komma när man vill ha elementen luftade.. Så då menar dom att jag ska gå med smutsiga kläder i typ 1-2 veckor innan det blir fixat?? Fan vad jag hatar den här komunen/länet alltså.. Vill bort härifrån.. Det händer ju inte ett skit här..

Nog om dom korkade människorna..
Vaknade vid ca 10 imorse av att Linus ringde och sa att han var på väg.. Så då var det bara att kliva upp och se glad ut haha.. Bjöd på lite kaffe men han tackade nej och ville bara ha vatten.. Han hade vart och partajat lite igår så..

Nu har jag diskat högen med disk. så nu är det fint i köket igen!! =)
Ska ta det lite lungt nu och kolla vilka tider jag hade imorrn på AF.. Fick tydligen 2 tider imorrn.. Får väl se hur det blir med den saken..


Lite bilder från fredagen!

Amanda (Lånad av Linda)


Carro


Sara (Lånad av Linda)


Från vänster: Sigrid, Kristina, Amanda, Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0