Uppdateringen från helgen

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen..
Har varit i Övik hela helgen..
Åkte upp i fredags.. Hade en trevlig kväll med Syrran på fredagen med film och mys me kissen!

På Lördagen blev det fisketävling.. Kom 3a!!! Vann en stor Miranda nalle och godis..
Syrran vann bio biljetter.. Så senare på kvällen blev det Alice In Wonderland!
Väääääldigt bra film! Ser gärna om den igen på bio.. Älskar vissa saker i filmen, men jag ska inte spoila! xD

Söndagen bestod att smörgåstårta och skratt..
Sen vila lite..

Måndagen bestod av den låååånga färden hem..
Så nu sitter jag här.. Ny duchad, blippar på dator och myser med mina älskade tissetattar som jag saknat väldigt mycket!

Imorgon blir det AF och lite annat..

Har inte så stor lust att sitta och blippa just nu.. Så jag ska nog röra mig mot sängen! Är väldigt trött efter resan..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0