Yey!

Efter många om och men så har jag nog bestämt mig för att börja blogga igen!
Satt och pillade lite med en ny header.. Först gick det skit.. så jag gav upp..

Efter en kaffe uppe hos Johanna & Richard och lite tänkande så kom jag på hur jag skulle göra den! =)
Så nu är den klar.. Yey!!

Ska nog städa iordning och tvätta lite kläder snart.. Handla middag och ta en dusch till..
Onödig information, men när man har mens så känner man sig så äcklig..
Så då är det skönt att duscha flera gånger om dagen!

Imorgon kommer Hannes, Jon och Richard hit med sina datorer.. Så då blir det Kaffe kaffe kaffe!! haha..

Nu ska jag fortsätta med mitt..



På fredag ska jag in för 5e helgen i rad snart och hälsa på dom här söta människorna! =)
Fast den här gången stannar jag bara en dag.. Saknar ju kissarna så sjukt när jag är borta så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0